Dobrůtky zdravé i nezdravé

18. března 2018 v 19:20 | Sugar |  Informace
Nakoupila jsem si na postní i nepostní dny spoustu dobrot. Jak těch zdravých, tak i těch méně zdravých, zato málo kalorických. Usmívající se



Žampiony - superpotravina na postní dny. Obsahují jen 25 kalorií na 100 gramů, chutnají dobře i jen tak podušené na kmíně a zasytí!

Snackito čočka - nejsem sice příznivcem rozpustného jídla, ale tohle je jen dehydratovaná čočka, takže to není tak hrozné jako polévky v pytlíku. Samozřejmě to není vhodné na každý den, ale jako rychlý dietní oběd nebo večeře, když není čas vařit, je to super. K tomu trochu čerstvé zeleniny a plnohodnotné jídlo je na světě! Zarážející je na ní jen to, že na obale píšou vysoký poměr bílkovin, ale v tabulce s makry bílkoviny mají na celý 65 g sáček jen 14 g.


Čekankový sirup 4Slim - výborná alternativa medu nebo javorového sirupu. Sladí o něco méně, ale je výborný na palačinky, kde sladká chuť vynikne. Do jogurtu nebo čaje se ale nehodí, moc tam není cítit. Obsahuje 50% vlákniny, což je super!

Sportness Eiweiss 90% čokoládový - kdo má každý den dostatek bílkovin z normální stravy, ten si může gratulovat, ale občas se může hodit je doplnit i touto formou. Prášek se dá rozmíchat v mléku nebo vodě a chutná opravdu čokoládově. Dala jsem si ho i do ovesné kaše místo cukru a fakt jídlo osladí, i když se skládá z 90% z bílkovin. Ideální kombinace.

Sushi zázvor - má jen 10 kCal na 100 gramů, zato má velmi intenzivní výbornou chuť. Ideální pro postní dny, kdy stačí třeba jeden kousek zázvoru, aby se zahnaly chutě a přijala třeba jen jedna kalorie.

Kokosové mléko light je levnější a obsahuje o dost méně tuku než klasické. Hodí se na thajské kari pokrmy se spoustou zeleniny, masem a rýží.

Psyllium je rozpustná vláknina, denně by se mělo přijmout aspoň 25 gramů vlákniny, a pokud jí není dostatek z normální stravy, jde doplnit tímto způsobem. Nebo výše zmíněným čekankovým sirupem. Dalším plusem psyllia je, že zaplácne, i když nemá skoro žádné kalorie. Samostatně ale má dost hnusou chuť, tak hnusnou, že zkazí i bílý jogurt, ale když se dá do kořeněného jídla jako zahušťovadlo, není cítit.

Dětská přesnídávka - ať už v kelímku nebo v kapsičce, dětská přesnídávka představuje docela vhodnou alternativu ke tradičním sladkostem v postní i nepostní dny. Dá se taky třeba kápnout jenom trochu na dno půllitru a doplnit to vodou, je to zdravější a dietnější než limonáda a ovocnou chuť to taky má.

Aero čokoládová pěna - tohle není zrovna zdravé ani dietní, ale při drobné velikosti kelímku se jedná o snesitelný hříšek. 93 kalorií hříšně čokoládové chuti. Na postní dny se sice nehodí (i když...), ale na nepostní je to ideální dobrota třeba ke kávě.

Tak co, znáte a jíte některý z těchto výrobků? Co používáte za dietní potraviny? Usmívající se

Vaše Sugar Líbající
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 xskinnyx xskinnyx | Web | 18. března 2018 v 19:46 | Reagovat

to snackito me taky lakalo :D ale bala jsem se to zkusit, aby to nebylo osklivy
kde si koupila to aero? :O ♥ milovala jsem to, vzdyt uz to snad ani nevyrabi

2 skinnyandbeautiful skinnyandbeautiful | Web | 18. března 2018 v 21:09 | Reagovat

já mám nejradši smoothie. Dávám do něj mandlové mléko je zdravější než normální a dává tomu super chuť :) Taky mě hodně zasytí takže si ho dám k snídani a pak až obědvám :)

3 Jajinka Jajinka | Web | 19. března 2018 v 9:29 | Reagovat

Zaujal mě ten protein z DMka :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama